Wie zijn we?
Docenten & Supervisoren
Nieuws
Contact
0
Winkelwagen
Aanbod
Permanente vorming
Modules
Supervisies
Vorming op maat
Workshops & Studiedagen
Vormingen ELP Conventie
Kalender
Maak een account
Mijn Account
Menu
Menu
Evaluatieformulier MOD01B.02
Stap
1
van
6
16%
Gelieve dit evaluatieformulier in te vullen aan het einde van de module. U kan dit anoniem doen en dan hoeft u geen naam in te vullen.
Naam
Voornaam
Achternaam
Algemeen over inhoud, aanpak & locatie
1. De verwachtingen, die ik voorafgaand aan de module had, komen overeen met de inhoud van de workshop.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
Anders
2. Door de module ben ik beter in staat om mijn werk uit te voeren. Ik kan de geleerde vaardigheden toepassen in de praktijk.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
Anders
3. De module was inhoudelijk goed samengesteld (niet teveel overlap, boeiende thema's bij elkaar,..)
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
Anders
4. Er worden actuele ontwikkelingen en literatuur aangehaald in de module"
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
Anders
5. Het nodige materiaal ter voorbereiding (opdrachten, literatuur) was duidelijk en op tijd beschikbaar
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
Anders
6. Ik ben tevreden over het leslokaal en de organisatie ter plekke
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
Anders
7. Ik ben tevreden met de planning en ondersteuning van secretariaat
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
Anders
8. De afwisseling online en live was goed tijdens de workshop
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
Anders
9. Wat vond je goed aan deze module?
10. Wat kan er beter aan deze module?
Geef deze module een cijfer tussen 0 en 10 op 10.
(Vereist)
Specifiek per docent
Docent Tine Daeseleire - ELP Competenties & Werken met andere actoren
1. De docent slaagt erin om de theorie met de praktijk te verbinden.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
2. De docent maakt mij enthousiast voor het vakgebied.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
3. De docent is inhoudelijk deskundig.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
4. De docent stimuleert met passende werkvormen de actieve participatie door deelnemers.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
5. Wat vond je goed aan deze docent en diens onderwerp?
6. Wat kon er beter bij deze docent en diens onderwerp?
7. Geef deze docent een score van 0 tot 10 op 10.
(Vereist)
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Docent Nathalie Haeck - Indicatiestelling
1. De docent slaagt erin om de theorie met de praktijk te verbinden.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
2. De docent maakt mij enthousiast voor het vakgebied.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
3. De docent is inhoudelijk deskundig.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
4. De docent stimuleert met passende werkvormen de actieve participatie door deelnemers.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
5. Wat vond je goed aan deze docent en diens onderwerp?
6. Wat kon er beter bij deze docent en diens onderwerp?
7. Geef deze docent een score van 0 tot 10 op 10.
(Vereist)
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Docent Paul Rijnders - KOP Model
1. De docent slaagt erin om de theorie met de praktijk te verbinden.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
2. De docent maakt mij enthousiast voor het vakgebied.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
3. De docent is inhoudelijk deskundig.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
4. De docent stimuleert met passende werkvormen de actieve participatie door deelnemers.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
5. Wat vond je goed aan deze docent en diens onderwerp?
6. Wat kon er beter bij deze docent en diens onderwerp?
7. Geef deze docent een score van 0 tot 10 op 10.
(Vereist)
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Docent Koen Lowet - Public Mental Health
1. De docent slaagt erin om de theorie met de praktijk te verbinden.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
2. De docent maakt mij enthousiast voor het vakgebied.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
3. De docent is inhoudelijk deskundig.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
4. De docent stimuleert met passende werkvormen de actieve participatie door deelnemers.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
5. Wat vond je goed aan deze docent en diens onderwerp?
6. Wat kon er beter bij deze docent en diens onderwerp?
7. Geef deze docent een score van 0 tot 10 op 10.
(Vereist)
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Docent Chantal Van Audenhove - Shared Decision Making
1. De docent slaagt erin om de theorie met de praktijk te verbinden.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
2. De docent maakt mij enthousiast voor het vakgebied.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
3. De docent is inhoudelijk deskundig.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
4. De docent stimuleert met passende werkvormen de actieve participatie door deelnemers.
(Vereist)
Helemaal niet
Onvoldoende
Voldoende
Goed
Zeer goed
5. Wat vond je goed aan deze docent en diens onderwerp?
6. Wat kon er beter bij deze docent en diens onderwerp?
7. Geef deze docent een score van 0 tot 10 op 10.
(Vereist)
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Scroll naar bovenzijde